En effektiv och lättjobbad ärendehantering är viktig när man säljer produkter och framförallt om man riktar sig mot konsumentmarknaden. Invest Living Scandinavia AB säljer värmepumpar för både värme och kyla till framförallt Sverige och Danmark.
Redan 2015 utvecklade vi första versionen av deras helt digitaliserade ärendehantering och nu under vintern har vi uppdaterat den med utökade möjligheter för ännu tydligare inrapportering beroende på om du är slutkund eller installatör.
Vi har även kompletterat med en helt ny publik registrering för deras nya varumärke Vind Scandinavia som säljs via återförsäljare i Danmark.
Alla ärenden landar i en gemensam administration för bra överblick. Ärendena är tydligt uppdelat beroende på vilken ingång man tagit. Det skapar en bra och tydlig struktur för Invest Livings Scandinavias personal och vidare hantering.
Tack vare den effektiva ärendehanteringen kan alla enkelt och snabbt läsa in sig på ett ärende och återkomma med korrekt information.
Har du också behov av något liknande? Kontakta oss idag för en förutsättningslös diskussion.