Invest Living nappade på smart ärendehanteringsmodul

För lite drygt en vecka sedan lanserade vi en smart ärendehantering till Invest Living. Funktionen innebär att kunderna direkt på webbplatsen kan registrera sitt garanti- eller reklamationsärende och Invest sparar tid på annars tidskrävande ärendehantering.

 

Funktionen innebär att kunden direkt på webbplatsen kan registrera sitt ärende och bli av med sitt problem. Kunden specificerar vilken produkt man köpt och vad problemet är i form av både text och bild. Därefter hanteras ärendet på ett strukturerat och lättöverskådligt sätt i SiteFactory där både kunden och administratören ser hela korrespondensen. Eftersom allting sköts centralt kan flera personer på Invest hantera och serva kunden, ingenting blir liggandes i en privat inkorg. 

Tack vare funktionen kan exempelvis reklamationsärenden som tar mycket tid i anspråk göras snabbare och kunden får en bättre upplevelse.

Kontakta gärna oss om du också är intresserad av en liknande lösning!

Kontakta mig om du vill veta mer!

Robin Holmquist

Operations Manager - Hosting & Web

+46 70 313 91 73